Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S80 I

Pawel9372, 5 lat temu
Silnik 2.0 T 163KM 120kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 351 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo S80 I 2.0 T 163KM 120kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
3,79
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto solidnie wykonane, mocny silnik,konkretna blacha,ale mam mieszane uczucia,elektryka to katastrofa
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocny,zrywny,turbo dobrze łapie
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Jedna z mocniejszych stron tego samochodu
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zamienniki w miarę tanie,jednak koszty oryginałów to kosmos
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tragedia,wiecznie przepalajace się przekaźniki,bezpieczniki,blokujące się drzwi tylne,trzeba mieć w zapasie worek przekaźników bo wiecznie trzeba wymieniać,szyba od kierowcy wypadła mi z prowadnicy,lewy tylny zamek się popsuł,szyby z tyłu można opuścić ale już z poziomu kierowcy się nie podniosą,tylko z tyłu a więc jeśli podczas jazdy się przypadkowo opuści tylną szybę to trzeba stawać i lecieć do tyłu bo z poziomu kierowcy nie ma szans aby dostać ręką do przełącznika tylnej szyby,no chyba że lubi się hałas i szum w samochodzie to się nie zatrzymujemy,check engine wywala ciągle bez powodu i się święci,błąd od poduszek powietrznych,także też zapewne nie działają,przez 2 lata nie było chyba takiego miesiąca żebym nie musiał nic robić zawsze coś się przepali,jakieś żarówki,światła,nawiew przestaje działać,wieje kiedy chce,raz zadziała raz nie,nerwy trzeba mieć stalowe,ciągle padające cewki i świece są na porządku dziennym od 2 lat wymieniałem cewkę chyba z 7 razy, świece conajmniej z 5,trzeszczące plastiki w środku,zawsze muszę mieć włączone radio,NIE KUPIŁBYM PONOWNIE NAWET ZA PÓŁ CENY TEGO CO DAŁEM
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Już 2 miesiące po zakupie auta silnik się zatarł,rok czasu pojeździł wysiadł cem,auto stało u elektryka ponad miesiąc bo znaleźć cem o identycznych numerach graniczy z cudem,jednak udało się,znalazłem i założyliśmy cem,10 miesięcy później padł cem który wymieniliśmy,auto znowu stoi 2 tydzień u elektryka a ja nadal sobie dzwonię do chyba 50 szrotu z kolei i nadal słyszę że "nie ma" przepustnice trzeba było czyścić bo szarpały obroty,żeby ją wyjąć trzeba rozebrać pół samochodu,na komputerze wywaliło błąd przepustnicy elektryk stwierdził konieczność regeneracji (800zl) dużo by jeszcze gadać,dużo nerwów mnie kosztuje ten samochód,za dużo

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volvo S80 I

Liczba wpisów: 21

Volvo S80 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volvo S80 I