Silnik
: sprzety bosha wrzuc do kosza a przy tym silniku jest tego troche
Zawieszenie
: zawias przedni wykonano z gownolitu
1,0
Całokształt
Malo pali,mocna blacharka ale silnik i mechanika to gownolit.Nie polecam.Droga eksploatacja ,co miesiac naprawa.Auto jest dobre do jazdy niezbyt daleko od domu to nie trzeba wydawac za duzo na holowanie.Jak ktos szuka samochodu w trase to polecam starego mercedesa czy toyote lexusa. Nawet lexus z duzym silnikiem benzynowym wyjdzie w efekcie taniej bo czesci do volvo i uciazliwosc napraw nie rekompensuje straty czasu na holowanie,uzeranie sie z serwisem i wieczne naprawy niedorobionego badziewia.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik a wlasciwie osprzet ponadprzecietnie awaryjny
3,0
Skrzynia biegów
automat jeszcze dziala
1,0
Układ jezdny
Przedni zawias trzeba caly czas monitorowac
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
fotele ok
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
urwal sie pimpcyk od przestawiania nadmuchu na nogi. W zimie to byla katastrofa ,skonczylo sie wymiana calej nagrzewnicy za jedyne 2000pln
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie malutkie ale po doliczeniu holowan i napraw wyjdzie drozej niz mercedes 500 jezdzony na czystej benzynie
1,0
Stosunek jakość/cena
Ten pojazd warto kupic ..na czesci i sprzedac naiwniakowi ktory wierzy ,ze problemy \"sa tylko przejsciowe\"
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze cos ,nie bylo chyba takiego momentu zeby wszystko naraz dzialalo
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wtryskowa bosha padla juz 2x , zawieszenie do dupy zrobione z gownolitu klimatronik chyba nigdy nie dziala
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]