Nie jest to cichy silnik który przy okazji nie grzeszy kulturą pracy, ale jego dźwięk jest miły dla usu. Elastyczność wspaniała dzięki 290Nm uzyskiwanych w przedziale 1900-2200 obr/m.
4,0
Skrzynia biegów
pracuje precyzyjnie, ale w moim przypadku lewarek ma lekkie luzy co owocuje ciężkim załączaniem jedynki. Reszta OK !!!
5,0
Układ jezdny
nawet na naszych ulicach podróżuje się wyśmienicie - z racji wieku coś tu to tam świergoli jak świerszcze na wiosnę
Komfort
4,0
Widoczność
We wszystkich kierunkach OK, ogromny defekt to to, że \"nie widać\" przedniego zderzaka i parkowanie może być kosztowne - rogi bardzo łatwo otrzeć.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - prawie jak w Ikeii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rodem ze Skandynawii - momentalnie nagrzewa wnętrze i je wentyluje - dodatkowo podgrzewane siedzenie umilają podróż. Uwaga KUPOWAĆ tylko wersję z dwustrefową klimatyzacją - manualna jest dobra , ale automatyczna doskonała !!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie dużo miejsca. Ja mam 180cm wzrostu , po ustawieniu pozycji kierowcy mogę wygodnie usiąść za fotelem - miejsca sporo. Fotele bardzo wygodne z dużą możliwością regulacji :)
5,0
Wyciszenie
Jako że to diesel, który nie jest cichy, w środku jest bardzo przyjemnie i cicho. Na duży plus, nawet przy większych prędkościach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu największe zdziwienie !!!!!
Silnik 2,5 TDi 140km 290Nm.
Miasto - 7,5 > 8,2
Trasa - 5,5 > 6,2
Zawsze tankowany \"pod korek\"
Ceny części, niestety drogie - ale wymieniając systematycznie nie powinno być żadnych przykrych i nie miłych niespodzianek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się żarówki przycisków - czasami pilot otwiera wszystkie drzwi oprócz kierowcy :) drobiazg.
Silnik potrafi \"puścić bąka\" takiego czarnego przy ostrym ruszaniu - ten typ tak ma -
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak takich
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]