Świteny, elegancki samochód z nie szablonowym wyglądem. Dobrze wykonany, bogato wyposażony. Kupując trzeba mieć pewność, że nie był po wypadku i czy był należycie serwisowany (zawieszenie) - satysfakcja gwarantowana - jest możliwość sprawdzenia VIN w serwisie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Byłoby 5 - dźwięk zimnego silnika przypomina pracę traktora. Po rozgrzaniu i przekroczeniu 2000 rpm świetne brzmienie nie spotykane w A6 z tym samym silnikiem. Ceny części jak do VAG - czyli dużo zamienników. Mechanika z VAG, oprogramowanie i ustawienia silnika Volvovskie. Więc 4+. Atutem jest dogrzewanie elektryczne silnika.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, minus za "ciężkie" sprzegło.
5,0
Układ jezdny
Jak po szynach - przy szybkiej jeździe - ale po równych drogach. Na dziuach komfort na 4.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu 4+, tylna szyba mało funkcjonalna.
5,0
Ergonomia
Lege artis!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ECC z nieco archaicznym sterowaniem, ale czytelnie i praktycznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży jest!
5,0
Wyciszenie
Jak jest zimny to wspomnieny dźwięk traktora raczej nie umila podróży - ale ten stan trwa ok. 10 min.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój jest po tuningu do ok. 178 KM. Trasa przy 90 km/h to 4,5l/100 km, 120 km/h ok. 7l/100 km. Miasto w zależności od stopnia głupoty rozwiązań komunikacyjnych ok. 8-9 l/100 km. Skrzynia manualna. Dużo jest części używanych, są zamienniki - ceny nie odbiegają od innych marek - ale tańsze to nie są.
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównując komfort i cenę - to napewno lepszy wybór niż BMW czy Audi. Godnym konkurentem jest MB. Dużym problemem jest znalezienie zadbanego egzemplarza z rozsądnym przebiegiem, dotyczy to szczególnie wersji S z V jest nieco lepiej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oby nic! Lubi czasami zaskrzypić z plastików - w zależności od temparatury.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby nic!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]