Silnik
: Maglownica, warto ją obejrzeć przed zakupem, czy się nie poci.
Układ elektryczny
: Jak nie dba się o antenkę od radia - zatrze się i wysiądzie.
Układ hamulcowy
: Nie kupujcie zamienników. Kupiłem tarcze ATE i wielki chłam!
5,0
Całokształt
Auto idealne, komuś może nie podobać się wygląd wnętrza i karoserii, ale to cały duch Volvo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brakuje jedynie trochę mocy przy wyprzedzaniu. 2.5 20v 170km byłby akuracik.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze zestrojona, jedynie precyzji ciut ciut brakuje.
5,0
Układ jezdny
Samochód świetnie się prowadzi, zwłaszcza w zimę w złych warunkach!! Typowy Szwed!
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra, jedynie do tyłu trzeba się trochę bardziej wyciągnąć. ale to w końcu limuzyna.
5,0
Ergonomia
Prosty i intuicyjny!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic daje radę! A ogrzewanie jst super, można w samych gatkach jeździć. A jeszcze podgrzewane fotele... poezja!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z miejscem z przodu jest ok, jedynie z tyłu mogłoby być parę cm więcej...
4,0
Wyciszenie
Szumieć zaczyna przy 140km.h. Jest ok!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj akurat można się tego spodziewać, że tanio nie jest, ale jak coś się sypnie, to raz na 150tys albo i rzadziej!
5,0
Stosunek jakość/cena
Ostatnie prawdziwie szwedzkie Volvo!!! Polecam!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic dodać nic ująć. Jeszcze nic się nie zdarzyło i się nie zapowiada! Wydech od nowości wytrzymuje 260tys i nie zanosi się na wymianę. Pierwszy raz amortyzatory trzeba było wymienić przy 230tys km