Trochę wolno się zbiera po dodaniu gazu na niskich obrotach. Oszczędny na trasach, w ruchu miejskim większe zużycie.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, szybko reaguje.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi, po prostu płynie po drodze, pewny na łukach, dobre hamulce,
5,0
Karoseria
Nowoczesna i elegancka linia, wyróżnia się na drodze, mało jest aut tego modelu.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, wystarczająca. Przedni lewy słupek może ograniczać widoczność.
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki, obsługi panelu trzeba się nauczyć. Szkoda, że zrezygnowano ze schładzanego schowka, który był np. w V40.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Precyzyjna i skuteczna klimatyzacja, ogrzewana szyba przednia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne i komfortowe auto, można precyzyjnie ustawić fotele z przodu, sporo miejsca na nogi z przodu i z tyłu, z tyłu i z przodu ogrzewane fotele. Spory bagażnik o regularnym kształcie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, przy 140 można spokojnie rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest tani w utrzymaniu. Jeśli chodzi o spalanie, to na trasie można zejść poniżej 6. Na autostradzie trzeba liczyć 6,5-7,0, ale po mieście już 9-10. Dziwne, ze w aucie tej klasy i tego producenta komputer pokładowy nie wskazuje bieżącego-chwilowego spalania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za mój egzemplarz dałem 195 tys. Za tę cenę mam świetny pojazd, który może śmiało konkurować ze znacznie droższymi.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pewnego razu na pół dnia wyłączył się panel, po czym sam "ożył".
Innym razem wymagał ponownego wgrania oprogramowania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 B4 Mild Hybrid 211KM 155kW
[l/100km]