Silnik
: Silnik i skrzynia to jak dla mnie największe pozytywne zaskoczenie.
5,0
Całokształt
Fantastyczny samochód. Z zewnątrz wg mnie najładniejszy w swojej klasie, wewnątrz elegancja. Jakość wykończenia jak na klasę premium przystało. Jestem mega zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik B4 to optymalne rozwiązanie do tego samochodu. Elastyczny i cichy. Podczas ruszania praktycznie niesłyszalny, zapewne ma na to wpływ połączenie z silniczkiem elektrycznym wspomagającym ruszanie.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie idealnie. Reakcja na naciśnięcie pedału gazu dużo szybsza niż u znacznej części konkurencji. Biegi zmienia płynnie, bez szarpnięć.
5,0
Układ jezdny
Posiadam wersję R-design więc zawieszenie podobno jest twardsze niż pozostałych wersjach. Mi to odpowiada. Samochód jest przyklejony do drogi, a pokonywanie szybkich zakrętów to czysta przyjemność.
5,0
Karoseria
Sztywność doskonała. A co do trwałości to samochód jest zbyt młody żeby się wypowiadać.
Na moje potrzeby optymalna. To już jest kwestia indywidualna.
5,0
Wyciszenie
Optymalnie. Mógłbym przyczepić się seryjnych opon które trzymają się drogi jak szalone, natomiast są stosunkowo głośne. Nie obniżam ilości gwiazdek ponieważ opony można zawsze zmienić, a sam samochód jest fajnie wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na klasę premium to koszty w porównaniu do konkurencji czyli BMW, Audi itd. są zapewne na najniższym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W klasie premium najlepszy stosunek jakości do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy obecnym przebiegu zero uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 B4 Mild Hybrid 211KM 155kW
[l/100km]