Auto zostało dość dobrze zaprojektowane i wykończone materiałami dobrej jakości. Elementy wnętrza spasowane zostały dokładnie. Zawieszenie dobrze sobie radzi w zakrętach oraz na nieutwardzonych drogach. Skrzynia biegów pracuje płynnie chociaż mogłaby reagować nieco szybciej na wciśnięcie pedału gazu. Drobny minus za ograniczoną widoczność do tyłu - chociaż kamera cofania i czujniki parkowania załatwiają tę kwestię.
Wrażenia
4,0
Silnik
Sposób pracy silnika to plus tego auta. Potrzebuje nieco większych obrotów aby przyspieszenie było bardziej efektywne. Warto zainwestować w oprogramowanie Polestar przy wersji 190KM - poprawa osiągów vs. mniejsze zużycie paliwa w porównaniu do wersji 250KM.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje płynnie, mogłaby reagować na mniejsze wciśnięcie pedału gazu - efekt kick down uzyskuje się przy jego znacznym wciśnięciu.
5,0
Układ jezdny
Dobre prowadzenie w zakrętach i na nierównościach.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Przełączniki łatwo dostępne z intuicyjną obsługą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i z tyłu w kabinie sporo miejsca - osoby o wzroście ok. 180 cm - bez problemu mają komfort.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy normalnej umiarkowanej jeździe w cyklu mieszanym zużycie paliwa ok. 8.0 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie auta otrzymujemy sporo wyposażenia za które u konkurencji trzeba by dopłacić.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy ok. 5 tys. km przebiegu wystąpiła awaria sterownika silnika - auto musiało zaliczyć krótką wizytę w salonie; awaria może niebyt poważna ale kładzie się cieniem na wizerunku tego modelu - rozwiązanie okazało się wręcz prozaiczne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T4 190KM 140kW
[l/100km]