Silnik bardzo dobry. Przyjemny dźwięk pięciocylindrowca, choć oczywiście diesel, więc trochę go słychać.
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje bez zarzutu. Zmiany biegów mogłyby być trochę szybsze.
5,0
Układ jezdny
Pewny w prowadzeniu szczególnie od czasu, gdy założyłem 18 calowe felgi i opony o niskim profilu 235/40.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutów. Oczywiście, jak to w sedanie, nie widać wszystkiego doskonale z tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tym akurat się nie wyróżnia. Dla mnie jednak bardziej niż ilość miejsca liczy się jakość otoczenia, w którym jestem.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie ok. Brak maksymalnej oceny za diesla.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis mimo wszystko drogi. Skoro samochód się nie psuje, to nawet wysoki koszt serwisu nie robi aż takiego wrażenia. Dodatkowo, przeglądy są co 40000 km, więc duży plus w tym obszarze
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonała jakość i bezawaryjność, więc wyższa cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz rozszczelnił się przewód ze sprężonym powietrzem przy turbinie - koszt 100 Euro.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nigdy nie zepsuło
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 163KM 120kW
[l/100km]