Silnik
: Po wgraniu polestar moc 220 KM zdecydowanie polecam. Moc jest
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: tylko 2 wahacze.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez najmniejszych uwag. Dźwięczy pięknie po wkręceniu na obroty. Przy przebiegu 120 tys wymieniany przewód paliwowy bo ciekł.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa bez zarzutu. Regularna wymiana oleju i nic się nie pogarsza. Zdecydowanie wrażliwa praca skrzyni na temperaturę oleju
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny nie jest tak precyzyjny a jak w konkurencyjnych autach ale na uznanie zasługuje stabilność podczas jazdy z bardzo dużymi prędkościami
4,0
Karoseria
Lakier szybko się rysuje od mycia. Polecam mocno powłokę ceramiczną, która poprawi jego kondycję.
Komfort
5,0
Widoczność
kamerka z tyłu + BLIS i więcej nie trzeba do dobrej orientacji
5,0
Ergonomia
Klasycznie jak w każdym Volvo z tej generacji. Opcje nawigacji i internetu niestety nie są intuicyjne i trzeba się sporo pobawić, żeby wiedzieć co robić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje się szybko, szybko się chłodzi. Dystrybucja powietrza równomierna. Brakuje spinania 2 strefowej regulacji temp.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu bardzo mało miejsca na głowę i na nogi. Wysocy pasażerowie będą mieli problem.
4,0
Wyciszenie
Cicho jest ale to diesel i to słuchać czy się komuś podoba czy nie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisowany tylko w volvo. Nie jest tanio ale zdecydowanie opłaca się bo odwdzięcza się bezawaryjnością.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swojej ceny. Dobry egzemplarz w dobrej cenie to nie okazja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa więc nie ma usterek.
Przy przebiegu 210 tys wymienione wahacze tył i w zasadzie to tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
[l/100km]