Szybszy i wygodniejszy od znakomitej większości mijanych na drodze samochodów a przy tym absolutnie nie rzuca się w oczy - ideał!
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy spokojnej jeździe niesłyszalny, po mocniejszym wciśnięciu gazu potrafi całkiem rasowo zabulgotać choć to tylko 4 cylindry.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka, płynna - bez zarzutów, manetki przy kierownicy właściwie zbędne.
5,0
Układ jezdny
Poprzednio jeździłem S60 R-design i czuję, że cross country nie jest aż tak "przyklejony" do asfaltu ale w sumie na co dzień wygodniejszy i na pewno bardziej uniwersalny, prześwit większy niż w większości SUV'ów
5,0
Karoseria
Samochód za którym wciąż się oglądam na parkingu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu
5,0
Ergonomia
Idealnie - to moje 3. S60 z rzędu, więc może trochę kwestia przyzwyczajenia ale po prostu wsiadasz i jedziesz, nad niczym nie trzeba się zastanawiać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje wentylowanych foteli, poza tym wszystko OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu pod dostatkiem, z tyłu wystarczająco, mały bagażnik szczególnie w wersji z kołem zapasowym - w praktyce na dłuższy wyjazd samochód wygodny dla 2 osób.
5,0
Wyciszenie
Cichutko - nawet 200 km/godz. nie przeszkadza w spokojnej rozmowie; zestaw Harman Kardon brzmi całkiem przyzwoicie choć nie aż tak dobrze jak B&O w większych modelach Volvo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to mocna benzyna z automatem i AWD - nie jest najtaniej ale przyjemność z jazdy rekompensuje to z nawiązką
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T5 245KM 180kW
[l/100km]