bardzo drogie przeglądy, na naszych drogach nia wytrzymują końcówki drążków, często uszkadza się system do poziomowania świateł - wymieniałem 3 razy. Regularnie palą się żarówki świateł stop i oswietlenia tablicy, zegar zaczął chodzić do tyłu - w srewisie proponowali wymienić cały zestaw koszt 4 tys zł, naprawił elektronik u "Bociana"
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo szybkie auto, silnik ze skrzynia doskonale pracują
5,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
wymiana kolocków co przegląd, tarcze wymieniałem 2 razy - przód i raz tył, końcówki regularnie co 50 tys km
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
auto jest dla osób nie liczących się z kosztami serwisu. ja jeżdże bardzo dużo i samochód musi być sprawny nie mam zaufania do nieautoryzowanych serwisów. Ogólnie jestem zadowolony.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fatalne plastiki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 120 tys - padła pompa wspomagania
po 150 tys padła chłodnica intercoolera
po 180 tys wymiana poduszek pod silnikiem
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 163KM 120kW
[l/100km]