Bardzo elastyczny! Zawsze i wszędzie. Porównywalny do dobrych aut z silnikiem benzynowym.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje mi 6 biegu. Poza tym bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu i nie najlepsza na prawą stronę
4,0
Ergonomia
Czegos mi brakuje w tym ustawianiu siedzen. Sam nie wiem czego, ale brakuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dotychczas (100 tys.) jednorazowa wymiana filtra klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu pelny komfort, z tylu malo miejsca. Ale w sumie z tylu to jezdzi pies.
4,0
Wyciszenie
Slyszalny mocno przy wiekszych predkosciach. No ale w sumie to diesel.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prze spokojnej jezdzie grubo ponizej 6 l ropy. Autostrada: niewiele powyzej 6. Autostrada bardzo szybko (przecietna 180): 8,5-9 l. Nie korzystam z autoryzowanego serwisu. Poupadali tam na głowy. Ceny na zachodzie (czesci i serwis) duzo nizsze!
4,0
Stosunek jakość/cena
Ocena dotyczy TYLKO auta z silnikiem 2,4 D5, czyli auta z silnikiem Volvo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ze wskazaniem na "dobrze" z winy polskich drog. Na 100.000 km dwukrotna wymiana łączników stabilizatorów z tyłu i trzykrotna z przodu. Robiłem to natychmiast jak coś zaczynało stukać w zawieszeniu i zawsze było to to samo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 163KM 120kW
[l/100km]