Przeniesienie napędu
: Zobaczymy o co chodzi ze skrzynią
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma moc, chętnie ciągnie zawsze i wszędzie. Pracuje cicho w trakcie jazdy, nie słychać go wcale.
2,0
Skrzynia biegów
- troche szarpie
- tłucze przy dodaniu gazu po tym jak w trakcie jazdy skrzynia wejdzie na "luz"
- wywaliło mi błąd pod dużym obciążeniem
- przy 80kmh na 5 biegu słychać jakby wnętrze skrzyni latało na wszystkie strony
- brakuje 6 biegu
Zmienię opinię po naprawie, podam koszty napraw.
5,0
Układ jezdny
precyzyjny i wystarczający, średnica zawracania promu kosmicznego
5,0
Karoseria
0 rudej
Komfort
4,0
Widoczność
Mała przez tylną szybę
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, intuicyjne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chwile po odpaleniu grzeje, chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Można szeptać przy 120kmh
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za odboje 30zł, rorząd 350zł, tragedii nie ma
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 163KM 120kW
[l/100km]