Karoseria
: wyciszenie i forma w jakiej to się znajduje nowoczesna sliczna bryła
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: stabilizatory tylne i przenie
5,0
Całokształt
Wyżej oceniam mercedesa i jego technologię ale to co oferuje volvo w tym modelu ma pewną przewagę w naszych warunkach. Aluminiowa karoseria, webasto, zabezpieczenia pod autem całość plastik zapewnia dobrą ochronę przed naszymi agresywnymi środkami na drogach
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak zastrzeżeń cichy ekonomiczny nieawaryjny nawet nie wiem gdzie jest :-)
5,0
Skrzynia biegów
Automat nic nie mogę narzekać pracuje cicho bezawaryjne, perfekcyjne
4,0
Układ jezdny
jest dobry fajne się spisuje i pracuje na dobrej drodze nasze dziurska go wykańczają. Lepsze zawieszenie ma Mesio i BMW ale niema źle po prostu niema oh ah.
Komfort
5,0
Widoczność
Mi pasuje nic mi nie przeszkadza jęli ma się czujniki cofania bo to jedna krowa i w mieście czasem byłby bez tego problem
5,0
Ergonomia
chyba o wszystkim pomyśleli. Mało schowków ale w volvo nigdy tym nie dawali przykładu. To auto luksusowe a nie użytkowe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie zauważyłem problemów dwustrefowa klima automatyczna dział poprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja tył mało miejsca na nogi dla wysokiego pasażera.
4,0
Wyciszenie
Fajne ciche nawet z tym silnikiem przy 100 słychać lekki przyjemy cichutki mruk silnika i świst powietrza opływającego autko jak go przeciągnąć to powyżej 3500obr/min super dźwięk silnika powinni dostać nagrode.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu rewelacja. BMW530 to smok przy nim a daje niewiele więcej przyjemności z jazdy. Mercedes E220 słabszy motor z porównywalnymi osiągami ale Volvik pali przy tym najmniej. No i 1100km na baku do tankowania to standard na trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli porównać cenę autka i jego utrzymanie do tego co oferuje do super.
Wyznacznikiem tego jest to że kiedy rano wstajesz nie możesz się doczekać aż się przewieziesz tym autem to znaczy że ci pasuje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie tylko serwisowe sprawy ze względu na przebieg czyli rozrząd 450zł części +robocizna, wymiana dyszy webasta 350zł, zawieszenie stabilizatory tylne przednie i wymiana poduszki silnika. Amortyzatory 65% zużycia czeka mnie wymiana w tym roku. Nie licząc wymian okresowych oleju filtrów to spoko jak na 155000km. Pewnie właściciel niejednego autka zapłacił więcej za serwisowanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie nawalił niespodziewanie. Niemożna narzekać jest niezawodny ale tego wymaga się od tej klasy auta za to się płaci to nie toyota o historycznej niezawodności stojąca połowę roku na wymianach części w serwisie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 163KM 120kW
[l/100km]