Silnik
: 2.5 litra i elastyczność od 1,5 obrotów ciągnie inne kosiarki 1.2 i 1.4 z turbo mają dziurę cudów nie ma
4,0
Całokształt
każde auto ma jakieś wady nawet to za 300 tys (jest przepłacone) trzeba je zaakceptować...
Wrażenia
5,0
Silnik
idzie jak burza po czipie ma 250 ps i 370 nm szczególnie że nic nie zdradza mocy auta. Mina łysych panów w swoich bmw i audi bezcenna. polecam zakład i Pana P. Pachurę ze środy wlkp. ma wiedzę i doświadczenie auto awd nie każdy umie poprawnie zawirusować
4,0
Skrzynia biegów
tylko 5 biegów ale bardzo długie przełożenia. w sumie nie jest zle przy 130 3 tyś obrotów dobry trzeci bieg super ciągnie od 60-170
3,0
Układ jezdny
przecietnie niezle trzyma sie drogi ale od czasu do czasu coś tam stuka - to wina naszych wspaniałych dróg
Komfort
3,0
Widoczność
przecietna...dobrze ze jest kamera cofania
5,0
Ergonomia
wszystko proste i przejrzyste lepiej niz w VW
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń automatyczna klima podgrzewane siedzenia
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok. bardzo wygodne fotele z tylu kiepsko chyba że z przodu siedzą niewielcy wzrostem...jak nie wozi się na codzień dorosłych pasażerów wystarcza
5,0
Wyciszenie
nie ma co porównywać żadnego diesla chyba, że z klasy lux, cisza nawet przy 200
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie nic nie wymieniałem, spalanie trasa 9-10 miasto 13-14 ale wolno nie jeżdze na lpg średnio 12l ale auto ma 250 ps i jest czym depnąć co kusi wtedy nawet ponad 13 l lpg
5,0
Stosunek jakość/cena
nowego za 160 tys (tyle kosztowało w pl. salonie bym nie kupił) ale za 45 tys po 5 latach, czip i gaz łącznie 5 tys. za 50 tys nie dostane nic co ma tyle mocy naped awd i spalanie na lpg wychodzi taniej niż w dieslu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic sie nie dzieje
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do tej pory nic nie wymieniałem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5T i 20V 210KM 154kW
[l/100km]