5 cylindrów z turbiną bardzo ładnie się zbiera już od niskich obrotów a dzięki spore pojemności silnika nie ma Turbo Dziury. Jak trzeba to ładnie zamruczy a tak jest cichutki.
5-cio biegowy automat, do normalnej jazdy wspaniały, nie stety jak ktoś chce poszaleć po prostu zawolnu, zresztą cały samochód nie bardzo nadaje się do sportowej jazdy, może po za szybkimi prostymi.
Tu jest dramat, żółw, po prostu tragedia, masz wrażenie że kierujesz tankowcem po wykonaniu skrętu kierownicą samochód reaguje z baaaaardzo dużym opóźnieniem :( szkoda bo tak naprawdę to jest największa wada :( a i jeszcze jedno promień zawracania jak w starze
Wrażenia
5,0
Silnik
5 cylindrów z turbiną bardzo ładnie się zbiera już od niskich obrotów a dzięki spore pojemności silnika nie ma Turbo Dziury. Jak trzeba to ładnie zamruczy a tak jest cichutki.
4,0
Skrzynia biegów
5-cio biegowy automat, do normalnej jazdy wspaniały, nie stety jak ktoś chce poszaleć po prostu zawolnu, zresztą cały samochód nie bardzo nadaje się do sportowej jazdy, może po za szybkimi prostymi.
2,0
Układ jezdny
Tu jest dramat, żółw, po prostu tragedia, masz wrażenie że kierujesz tankowcem po wykonaniu skrętu kierownicą samochód reaguje z baaaaardzo dużym opóźnieniem :( szkoda bo tak naprawdę to jest największa wada :( a i jeszcze jedno promień zawracania jak w starze
Komfort
4,0
Widoczność
Hmmmm,
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 15l/100
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód sprowadzony z USA w innym przypadku dał bym "3"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5T i 20V 210KM 154kW
[l/100km]