Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 I

Martin, 12 lat temu
Silnik 2.4 T 200KM 147kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 167 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo S60 I 2.4 T 200KM 147kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
4,92
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wygoda i niezawodność.
5,0
Całokształt
Bardzo długo szukałem auta dla siebie. Jeżdżę od 2 i pół roku (nigdy jednym autem nie jeździłem dłużej - to moje czwarte). Mam zamiar pojeździć jak najdłużej. Zaskakuje bezawaryjnością przez co jest tańszy w utrzymaniu niż inne marki. A nawet gdyby (odpukać) ceny części na allegro porównywalne z VW czy fordem. Wygoda niesamowita, pomimo upływającego czasu codziennie wsiadam do niego z przyjemnością. Poza tym jest czym poszaleć, lubię powyprzedzać i raz na jakiś czas pokazać wieśniakom z BMW gdzie ich miejsce w szeregu:) miny bezcenne. Ogromny plus za ekonomię jak na pojemność i moc. Blachy pełen ocynk, mój był po małej kolizji więc ostatnio postanowiłem go zakonserwować, pozdejmowałem wszystkie osłony a tam ani kropki korozji (inaczej w BMW czy Mercedesach - tam masakra w tych rocznikach)!! Zawieszenie bez zarzutów-idealne, tylko po naszych drogach felgi prostuję ( a w zawieszeniu nic- nawet stabilizatora czy końcówki drążka) Jak chcesz kupić auto do 30000 to tylko volvo. Następne tylko Volvo... może z jeszcze mocniejszym silnikiem....
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny, totalnie bezawaryjny, bez dolewania oleju itp, nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Skrzynia biegów
długie przełożenia ogromna zaletą, krótki i wygodny drążek.
5,0
Układ jezdny
doskonale trzyma się drogi, nawet na najciaśniejszych zakrętach można wcisnąć gaz do oporu i systemy bezp. tak działają, że nie na pewno nie wylecisz z drogi.Poza tym prowadzi się jak po szynach. Trzeba patrzyć na licznik bo prędkości w nim nie czuć (nie wiesz, czy jedziesz 80 czy 140). zawieszenie bardzo trwałe. Przez 2 lata - 60000 km i nic nie robiłem, poza prostowaniem felg, bo jeżdżę na 17". A i jedna stalowa była do wymiany. A tu nawet końcówki drążka czy stabilizatora nie ruszałem. REWELACJA
Komfort
4,0
Widoczność
jedyną wadą tylna szyba.Mała i wysoko, co powoduje problemy z wyczuciem odległości przy parkowaniu. Ale to norma w autach tej klasy.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest, gdzie ma być, bardzo intuicyjnie, od pierwszej przejażdżki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po gabarytach spodziewałbym się więcej. Na szczęście siedziska są dość głębokie. daję ocenę 5 za nieprzyzwoicie wygodne, wyprofilowane fotele, zarówno z tyłu, jak i z przodu. Bezkonkurencyjny!!! Konkurenci z Audi czy BMW uczcie się!!! Jak wsiadam do szwagra BMW 5 lub kuzyna A4 męczę się!
5,0
Wyciszenie
Silnik wolałbym słyszeć głośniej, bo pięknie pracuje....
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto tej klasy i te moc taniej nie znajdziecie. JEŻDZĘ PO WARSZAWIE I ZAMYKA SIĘ W 12 Z DYNAMICZNĄ JAZDĄ, W RTYBIE EKONOMICZNYM POTREAFI 10.Trasa wychodzi 7 - 8.5 w zależności od stylu jazdy, prędkości oraz ilości ślimaków na drodze. Przy prędkości ok 80 KM/H na dystansie 300 km osiągnałem 6.2.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę, w tej klasie i jakości nic lepszego się nie kupi. Rdzewiejące mercedesy droższe!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
od 2 lat nic nie robiłem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
od 2 lat nic nie robiłem. a przepraszam, wymieniłem rozrząd przy zakupie i świece:)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 T 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo S60 I