Silnik
: Auto niby rodzinne ... nie sportowe, nawet 4 drzwiowe , niby sam silnik swoje wazy ... dorzucajac cala elektornike ... skory itd, itp ... kopie niesamowicie .. warte paliwa jakie polyka ;)
5,0
Całokształt
Mowiac szczerze ... nie chce sie z auta wysiadac ... tak samo jak jezdzac po miescie ... wielka frajda z kazdej jednej krzyzowki ... jak i odejscia na trasie ... i niesamowicie dzialajaca elektornika dbajaca o bezpieczenstwo/komfort jazdy. Wyposazenia audio montowanego seryjnie moze pozazdroscic nie jeden maniak wkladajacy tuby, wzmacniacze itp. Jedna wada jak dla mnie w tym aucie ... promien skretu ... ktos tego niedopatrzyl;) ale to auto raczej stworzone jest na dluzsze trasy nie kluczenie po parkingach ;) P.S. czy kupilbym to auto jeszcze raz ?? oczywiscie ze tak ;) jesli inne to tylko S60 R ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na ta mase ... gabaryty ... rewelacja. W miescie jeszcze lepiej kopie niz elastyka na trasie choc i tego nie mozna odmowic ;)
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo elastyczne pzelorzenia co sprawia wielkie pole do popisu dla kierowcy jesli chodzi o spalanie;] drazek zmiany biegow bez problemu trafia gdzie ma trafiac;)
5,0
Układ jezdny
To juz indywidualna sprawa ... zalezy w jakich warunkach sie auto exploatuje ... jak dla mnie ... zwinnie pokonuje ciasne zakrety przy wiekszych predkosciach jak i na trasie radzi sobie ... mozna powiedziec wzorowo acz kolwiek dobor opon ma wielkie znacznie. Do predkosci 210 km/h prowadzi sie jak tramwaj.
Komfort
4,0
Widoczność
Obszerna przednia szyba zapewniajaca 100% widocznosci. Widocznosc z lusterek bocznyh absolutnie wystarczajaca. Rewelacyjne lusterko wsteczne, aczkolwiek zaglowki i wysoko umieszczona tylnia polka nieco przeszkadzaja.
3,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie ma byc .... i jak ma byc;) z jedna wada ktora psuja caly urok auta jadac wiecej niz 500 km ... przesuniety podlokietnik miedzy siedzenia pokrywajacy schowek podreczny... lokiec opiera sie o plastikowe pokrycie schowek na napoje co po paru godzinach daje sie we znaki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja w spelnia swoje zadanie. Ogrzewanie rowniez choc na taka kubature ciezko znalezc w 100% zadawalajace ustawienia zwlaszcza z klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nieszłyszałem by ktorys z pasazerow narzekal ... nie wspominajac o kierowcy ;)
5,0
Wyciszenie
Hmmm tak powinno sie auta wyciszac ... powyzej 3000 tysiecy obrotow slychac mruk .... przyjemny dla ucha ... co nie znaczy ze nie mozna jezdzic na nizszych ... gdzie wogole auta nie slychac ...typowy odglos jazdy pojawia sie po przekroczeniu 180km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jesli mozna mowic o ekonomicznosci ... jesli ktos kupuje blisko poltorej tonowe auto, ktore idzie pogonic w niecale 8 sek do 100 km/h i oczekuje ze wezmie kolo 8 litrow na 100 km to sie myli ;)aczkolwiek idzie zejsc do 6 litrow na trasie przy predkosciach stalych w okolicach 120 km/h. Nie wiem nie badam tego na codzien. Wiem tylko ze na zimowych oponach na 1700 km przy sredniej predkosci 120 km/h na godzine spalilem dwa baki. Ten sam dystans przy sredniej predkosci ponad 160 km/h pochlonal juz ponad 3. Poprostu trzeba pilnowac obrotow i predkosci;]
4,0
Stosunek jakość/cena
Jesli ktos sie oreintuje ile kosztuja auta w tej klasie ... BMW 530/M P ... czy Audi S4... to nie sadze by byla to zbyt wygurowana cena;]
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto uzywane ... z niemalym przebiegiem ... bez zadnej usteki. Pomijajac akumulator ktory byl oryginalym montowanym na tasmie produkcyjnej;]
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez napraw. Acz kolwiek wykupilem ubezpieczenie na turbine ... ktore sie na szczescie nie przydalo ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 T 200KM 147kW
[l/100km]