Fajny samochodzik tylko bardziej limuzyna do dostojnej jazdy (ale z dużymi możliwościami) niż wóz sportowy, no chyba, że na Niemieckich autostradach.
Wrażenia
5,0
Silnik
świetny
4,0
Skrzynia biegów
Szóstka manualna, niezła ale zestopniowanie wymaga przyzwyczajenia.
4,0
Układ jezdny
Tylko FWD,to trochę za mało jak przy tej mocy, zapięcie 3-ki przy 100km/h na mokrym asfalcie zrywa przyczepność.
Komfort
3,0
Widoczność
Zbyt szeroki lewy słupek bardzo ogranicza widoczność podczas skręcania.
5,0
Ergonomia
Doskonała,lepsza jakościowo Ikea.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Generalnie ok.
5,0
Wyciszenie
Tylko szum wiatru, na krótkich wybojach głośne zawieszenie (mimo, że sprawne).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą moc to bardzo przyzwoite zużycie paliwa (trasa ok. 3 tys. km. "trumienka" na dachu, średnia z jazdy 102km/h zużycie 10,4l/100km). ASO drogie ale wszystkie tak mają.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nieistotne szczegóły
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 20V T5 260KM 191kW
[l/100km]