Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 I

Martin, 2 lata temu
Silnik 2.4 20V 140KM 103kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 310 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 103kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
4,86
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Kultura pracy, dźwięk i wyciszenie na trasie, elastyczność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Bardzo trwałe solidne i komfortowe, wszędzie czuć wysoką jakość. Auto stworzone do komfortowego pokonywania tras, w ogóle nie czuć zmęczenia po kilku godzinach jazdy. Za to słabo nadaje się do jazdy po mieście na krótkich odcinkach, jest do tego za duże i mało skrętne. Silnik niezawodny, pracuje cicho i pięknie brzmi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy, piękny dźwięk. Bardzo elastyczny, ciągnie od najniższych obrotów, po 3.5tys obrotów dostaje wyraźnego kopa. Na autostradzie spokojnie sunie 140-180km/h i w kabinie nie jest głośno. Oczywiście 140KM sprinterów pewnie nie zadowoli
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów, biegi wchodzą precyzyjnie
4,0
Układ jezdny
Jeżdżąca kanapa, trochę miękko i nie czuć idealnej precyzji prowadzenia.
5,0
Karoseria
Mimo swojego wieku nigdzie nie widzę rudej, podwozie też czyste
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i intuicyjne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu super zaskoczenie, kierowca i każdy pasażer może ustawić nawiewy, żadnych problemów zimą, szyby nie zamarzają od środka i nie parują .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko ok. Bardzo dużo miejsca z tyłu na nogi i pasażerowie mogą się poczuć jak w domu na kanapie, choć w troje z tyłu już się robi ciasno.
5,0
Wyciszenie
Tu też super zaskoczenie, cicho na autostradzie przy 140-180 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rzadko potrzebuje mechanika, ale jak już trzeba to części swoje kosztują i robocizna też.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto wydaje sie dobrze dopracowane i dzieki wysokiej jakości wykonania wszystko póki co pięknie działa, silnik bezawaryjny o wysokiej kulturze pracy, blacha zdrowa i zero rudej. A to wszystko można dostać za niewielkie pieniądze przy aucie 15-17 letnim, ale naprawy bieżące/serwis potrafi sporo kosztować.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie super, najbardziej podatne na awarię wydają się elementy przedniego zawieszenia i układu jezdnego (osłony przegubów, przeguby, łącznik stabilizatora, tuleje wahacza itd)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 20V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
9,1
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo S60 I