Silnik
: Jak na te pojemnośc jest naprawde dobry (żywotny (trwały) i mocny)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Troche waży i przy mojej jeździe ida dosc szybko klocki (moze przez wagę auta)
Silnik
: dużo pali
Inne
: jest dośc niski trzeba uważać na wysokie krawężniki
5,0
Całokształt
Po prostu ideał jak dla mnie i dla moich potrzeb auto reprezentacyjne
Wrażenia
5,0
Silnik
dobra kultura pracy dobrze się zbiera i przyśpiesza
do 200 cały czas ciągnie i dobrze przyśpiesza
4,0
Skrzynia biegów
Myślałem że 5 (manualna ) biegów to za mało ale spokojnie i dynamicznie można jeździć po mieście na 3 albo 4 a na trasy spokojnie wystarcza 5 choć przy dużych prędkościach może jednak brakować 6
4,0
Układ jezdny
Bardzo twarde zawieszenie jak na tą klasę i na polskie drogi ale sprawdza się na autostradach spokojnie można jechać z dużymi prędkościami i auto jest przyklejone do drogi
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boku bardzo dobrze nieco gorzej niestety do tył przydały by się czujniki taka małą rada na przyszłość (osobiście uważam że jest jest ok wystarczy wyczuć auto niestety panie mogą sobie nie radzić (posiłkuje się oczywiście doświadczeniem jakie zauważyłem podczas manewrów pod domem mojej narzeczonej )
5,0
Ergonomia
Wszytko poukładane i na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko ciepło się robi w zimie a latem zimno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ja podróżuję jako kierowca wiec dla mnie w 100 % jest wygodny i mam dużo miejsca dla siebie pasażerka obok nigdy nie skarżyła się. tylko oczywiście tylnia kanapa mało miejsca tylko na nogi z tył praktycznie jeśli ktoś che wozić kogoś z tył niech kupi s80 . S60 jest jak cupe tylko ma z tył drzwi praktycznie tylko ja podróżuję tym autem i mi wystarcza jeśli kogoś trzeba przewieść wiadomo nie będzie narzekał ale po 4 h jazdy może coś przebąkiwać dla rodziny 2+0 idealne
5,0
Wyciszenie
Jest Cichy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 8 l/100 km miasto 12 l /100km
Ceny przeglądów w Volvie życzą siebie 2 tys ale jak ktoś ma zaufanego mechanika(ja mam takiego ) to taki przegląd (nawet dokładniejszy bo posprawdza koła tarcze hamulce zawieszenie itp) przykładowo olej świece filtry paliwa, oleju, kabinowy + przepalone 2 żarówki koszt 800 zł
ale za to bezawaryjność tzn lepiej niż vw bo na razie zawieszenie 1 robiłem i tylko 2 tuleje a w pasacie cały przód co 2 lata :( ( w volvie wołai 375 zł za 1 tuleję u mojego mechanika ta sam część co zoferowali mi w wolvo 170 zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tyle pieniędzy uważam że tej klasy auta o takiej bezawaryjności niskim przebiegu i dość świeżego nie można kupić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjny
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 180KM 132kW
[l/100km]