Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 I

tomba, 10 lat temu
Silnik 2.0 i T 180KM 132kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volvo S60 I 2.0 i T 180KM 132kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 2.0T + automat = ambrozja. Może nie najszybsze na świecie, ale idealnie zgrane i bardzo sprawne
5,0
Całokształt
Dużo obaw przed i mnóstwo żalu że czas się rozstać... To jeden z ostatnich reliktów epoki porządnych samochodów, a wciąż kusi okiem, techniką i wykonaniem. Kupiłem kolejne i to już nie to. Zresztą - testowana przed zakupem konkurencja: tak samo...
Wrażenia
5,0
Silnik
Pięknie brzmi, łatwo się wkręca i elegancko współpracuje z automatem. Ciekawe, że nie można w opisie zaznaczyć tej opcji... Mocy więcej niż wystarczy, momentu także.
5,0
Skrzynia biegów
Stary, porządny, w miarę szybki, zacny kick down. W połączeniu z ty silnikiem - pancerny. Dla tego kompletu wybrałem tą, a nie inną wersję. Potrafi lekko szarpnąć, ale umiejętnie traktowany pracuje aksamitnie
4,0
Układ jezdny
Komfort i pewność. Płynie po asfalcie, betonie, kostce i polnych dróżkach. Minimalnie nerwowy w szybkich zmianach kierunków przy dużej predkości, a promień zawracania... lepiej przemilczeć ;) Ważne - naprawdę nie oszczędzajcie na markowych hamulcach
Komfort
5,0
Widoczność
Komfort to jego drugie imię. Bajeczne fotele, skóra dookoła, znakomite audio, bajery, szmery...
5,0
Ergonomia
Każdy z IQ powyżej 30 ogarnie rzezcywistośc w 5 minut, a bez sklerozy drugiego dnia nawet nie patrzysz, co wciskasz. Świetnie rozegrane sterowanie w kierownicy. Bez bizancjum i bezsensu spotykanego w wielu markach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czarny lakier, skóra, a w chwilę jest tak, jak chcesz. Podgrzewane fotele działaja bardzo rozsądnie, mimo, że nie maja regulacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miód, a ztyłu..wiecej,niz wyglada,że jest. 4 dorosłych jeździ wluksusie, ale z fotelikiem dla dziecka za kierowcą robi się jednak ciasno...
5,0
Wyciszenie
Cisza... Zawsze cisza. Nawet na bruku daje się rozmawiać, słuchać radia. Przy wysokich obrotach chcesz...je utrzymywać. Jedyny klopot - szum z uszczelek powyżej 150 km/h, ale...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czuly na nogę. Po Warszawie, lekko traktowany nie przeraża. Z moją nogą - średnio to sie udawało ;) Na szczęście programy serwisowe Volvo umilają aspekt wydatków, a i polisy ze znizką za firme :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Tak już nie ma i nie będzie. Kupiłem nowe Volvo i... ksiegowi wszędzie. W testowanej konkurencji - BMW, MB, Lexus - także. Stąd wybór...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepustnica przy 150 - umyta (ASO!) i jeździ dalej. ****relki - zgubiony wieszak tłumika itp, to juz raczej efekt mnie i naszych dróg.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
:))

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I 2.0 i T 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
8,6
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo S60 I