D4 to prawie jak słynny D5 tylko, że 2l jednostka. Pięknie brzmi przy kickdownie i wbija w fotel. Na spalanie nie zwracam zbytniej uwagi ale średnio w trybie mieszanym ponad 9l. Przy czym muszę dodać, że często wykorzystuję możliwości silnika. Przy wersji w full opcji nie ma co narzekać. Samochód ma wszystko czego można chcieć. Trochę twarde zawieszenie na dziury i czasem jakiś plastik trzeszczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
na razie bez napraw
silnik bardzo żwawy, nawet przy dużej prędkości odjeżdża :)
5,0
Skrzynia biegów
automat, już nie wracam do manuala
5,0
Układ jezdny
nie na tor, do codziennej jady owszem
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
czujniki przód i tył + system martwego pola
3,0
Ergonomia
mało schowków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Moje volvo było o wiele tańsze od bmw i audi, a z tym pakietem co mam to mi nie dorównują
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujnik alarmu w kabinie i czujnik parkowania
kilka mechaników musiałem odwiedzić żeby ustawili zbieżność
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 177KM 130kW
[l/100km]