Mam samochód 9 lat więc mogę coś więcej powiedzieć. Aktualny przebieg to 360 tys. Auto kupiłem z przebiegiem 220 tys. Po przekroczeniu 300 tys lawina małych, męczących usterek. W ciągu połowy roku auto było 7x u mechanika, co wizyta zostawiałem 50 zł, niby mało ale sam fakt wiecznych podróży do mechanika był bardzo irytujący i regularnie pozbawiał mnie auta na okres 2-3 dni. Po 300 tys zaczęły pękać przewody ze starości, a to od chłodnicy a to od czegoś tam. Plastikowe złączki popękały ze starości. Popsuł się czujnik blokady kierownicy - pokazuje ze mam zablokowana kierownice gdy kierownica nie jest zablokowana, auta oczywiscie nie dało się odpalić. W rurze od turbiny wytarła się dziura więc rurę także musiałem wymieniać. Sprzegło bardzo delikatne - przy przebiegu 300 tys wymieniona dwumasa teraz mam 360 tys i już słychać sprzęgło.
Generalnie nie polecam tego auta dla osób chcących go kupić z większym przebiegiem. Wiem, że nie jest to najnowszy egzemplarz ale myślę, że taka lawina usterek to jednak przesada.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 136KM 100kW
[l/100km]