Jak za tę cenę, można było spodziewać się czegoś lepszego od zawieszenia, wyciszenia i \'dopieszczenia\' szczegółów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy wysokich obrotach jest głośny, trochę wyje, przy niskich prawie go nie słychać.
4,0
Skrzynia biegów
Gdy nierozgrzany, to ciężko wchodzą biegi 1-3
3,0
Układ jezdny
Po 50 tysiącach i na felgach 16\" boję się szybko jeździć po Wrocławiu, ostatnio zauważyłem drobne stuki
Komfort
4,0
Widoczność
Ciężko ocenić przy parkowaniu tyłem jak daleko jest poprzedni samochód, z powodu obecności \'kufra\' nie widać jego maski.
5,0
Ergonomia
Proste, wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, bardzo dobra klima i sterowanie nią
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej wielkości nie można powiedzieć nic złego.
3,0
Wyciszenie
Spodziewałem się lepszego. Czasem wyłączam radio, ponieważ chcę posłuchać jak chodzi silnik i zawieszenie, ponieważ i tak mocno je słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
650 km na 45 litrów ON, to mój rekord w jeździe mieszanej, co daje 6,96 l/100
3,0
Stosunek jakość/cena
Udało mi się kupić samochód roczny z przebiegiem 40 tysięcy w cenie 2/3 samochodu nowego, śladów użytkowania nie miał, jednak na nowy bym się nie zdecydował.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory nie byłem zmuszony do wizyty w serwisie. Klipsy w tylnej klapie jak widzę nie tylko u mnie ;)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 50 tyś słychać stuki w zawieszeniu, przy najbliższym serwisie do skontrolowania. Poza tym wszystko OK.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 136KM 100kW
[l/100km]