ładny wizualnie, ciasny w środku, kiepska przestrzeń ładunkowa, bardzo awaryjny, drogie części. niskie spalanie - to fakt, ale koszt usuwania usterek znacząco przewyższa niskie spalanie. lepiej mieć bezawaryjny samochód palący 10litrów niż wiecznie psujący się samochód palący średnio 5litrów.
to auto było zawsze moim marzeniem ale okazało się tragedią
Wrażenia
2,0
Silnik
kiepski silnik - awaryjny, za mała moc. powracające naprawy, silnik bierze olej
4,0
Skrzynia biegów
OK. krótkie przełożenia
3,0
Układ jezdny
szybko się wybija
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
panel i kierownica użyteczne , wszystko w zasięgu ręki
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic szczególnego, poprawnie działa
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ciasny w środku, kiepska przestrzeń ładunkowa
3,0
Wyciszenie
szumy z łatwością przenikają do kabiny
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód wart 20.000zł , w ciągu 14msc zainwestowane bagatela 12.000pln (!)
1,0
Stosunek jakość/cena
bardzo na minus, to Volvo niszczy wizerunek marki
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w każdym miesiącu jest coś do zrobienia: antyskid, egr, dpf etc.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dwumas, zawieszenie, układ hamulcowy, sterownik silnika, branie oleju.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DRIVe 109KM 80kW
[l/100km]