Silnik
: Bardzo żwawy, dobrze się wkręca, bardzo oszczędny przy tym i przez 100k km nie zepsuł się.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Koło dwumasowe.
5,0
Całokształt
Nowe auto z jakimś sportowym pakietem na pięknych 17" w cenie Golfa, a które wygląda i prowadzi się o niebo lepiej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo żwawa i oszczędna jednostka, dla porównania V50 kolegi 2.0D 140KM pali mu po mieście 9-12l, psuje się, a nasze 1,6D ani razu nawet błąd nie wyskoczył i palił średnio przez 99k km 6,4l.
5,0
Skrzynia biegów
Porządna piątka, nie ma żadnych dalej luzów, nic nie zgrzyta jak w Passatach. Brakuje chyba jednak 6 biegu w trasie i to bardzo.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak na cywilny wozik żony wspaniale, a mamy 4 auta w domu. Bardzo bezpośredni i neutralny, jak na ośkę.
Komfort
5,0
Widoczność
Wygodne auto do miasta i w trasę, albo dla drobnych ludzi. Dla panów powyżej 185cm lub/i przy wadze 100kg to auto jest za małe. Trzeba przyznać, że fotele są naprawdę wygodne, drugie tuż po komforcie i wyprofilowaniu w Saabach.
3,0
Ergonomia
Trochę bezsensowne rozwiązania z obsługą nawiewu - po co tyle tych klawiszy?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmucha jak należy, dla porownania w nowych Toyotach jest jakiś dramat.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla szczupłych i drobnych idealne auto.
4,0
Wyciszenie
Normalnie, jak na diesla oczywiście. Nie jest to Superb, ani BMW 7.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis w ASO drogi, poza nie próbowałem, bo nic się nie psuje od 4 lat.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jako używany bardzo rozsądna propozycja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje, raz tylko filtr paliwa zaczął rdzewieć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuje, chociaż czuję, że koło dwumasowe kiedyś padnie, wał trochę drży.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D2 DRIVe Start/Stop 115KM 85kW
[l/100km]