Układ elektryczny
: Komputer sterujący silnikiem znajduje się gdzieś w okolicach miski olejowej. Zimą najechałem na lodową zaspę i ułamałem moduł. Silnik zdechł. Koszt: 2600zł. + 200zł. holowanie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje pięknie, dźwięk rzędowej piątki jest tak samo unikalny jak V8 czy V12. :) Wiadomo, że może nie tak spektakularny, ale na pewno zdradza, że pod maską kryję się coś większego niż \"zwykłe\" 2.0. Moje autko przy przebiegu blisko 75.000 nie bierze żadnego oleju, po 16.000 jest wciąż czysty. Zbiera się elegancko i dobrze współpracuje ze skrzynią. Ogólnie nie można się do niczego przyczepić.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Utwardzone zawieszenie T5 sprawuję się świetnie w zakrętach, a systemy (DSTC) praktycznie uniemożliwiają wprowadzenie auta w poślizg. Jedyne co nie pasuje do tego wszystkiego, to dziury w naszych drogach, które po pewnym czasie trochę męczą. Zimę przejeździłem na 16\' felgach i trochę odpocząłem. ;)
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 T5 230KM 169kW
[l/100km]