ogólnie rozczarowanie. W tym pozimem obsługi w ASO.
Wrażenia
2,0
Silnik
Ewidentne falowanie obrotów na "luzie", zwłąszcza po dojechaniu "pod czerwone swiatło". ASO jednak tego nie dostrzega...
4,0
Skrzynia biegów
Be zarzutów. Pewnie 6 biegów byłoby też OK.
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny ukłąd kierowniczy (zwłaszcza w porównaniu z moim poprzednim samochodem - megane II)
Komfort
4,0
Widoczność
Typowa w samochodach tego rodzaju. W nocy w lewym lusterku odbijają się irytująco kontrolki sygnalizujące włączenie swiateł.
3,0
Ergonomia
Byłoby OK, gdyby nie duma i chluba tego modelu - panel środkowy w formie "listwy" - na dłuzszych trasach wbija się w kolano... Por. też uwagę na temat widoczności.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
DBrak dysz z tyłu. Poza tym OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mały bagażnik (404 l).
3,0
Wyciszenie
Zależy od prędkości. Jeżdżę z boxem na dachu, co wypacza ocenę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Uwaga: mały zbiornik paliwa - trzeba pilnować wskazówki paliwa, zwłąszca na autostradzie!
2,0
Stosunek jakość/cena
firma z ambicjami. a tu takie wpadki
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poważne problemy z zamkiem centralnym: chce sie zamknąć, to sieę zamknie; nie chce - to nie. Albo zamknie tylko jedną stronę samochodu. Twoje plany zależą od planó samochodu.
ASO wymieniał oprogramowanie komputera. Zabrakło im łącza z Niemcami, całą sprawa trwała kilka dni zamiast jednego.
Naprawa lakiernicza lampy i zderzaka też miałą trwać kilka tygodni - zrezygnowałem z niej z tego powodu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.5 roczny samochód pewnego razu nie wyjechał z garażu podzwiemnego. NIe i tyle. Wyciagnięcie go z stamtad lawetą o małych gabarytach zajeło cały dzień. Przyczyna: oprogramowanie (?). Właściwie to nie wiem, ASO nie potrafiło powiedzieć, co nawaliło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 125KM 92kW
[l/100km]