Zawieszenie
: Zawieszenie dobra jak u forda, nie musaiłem wymieniać amortyzatorów.
2,0
Całokształt
Najgorzej oceniam silnik który pochodzi od PSA, diesel 1,6 115 kM. szybko zapychającyu się filtr cząstek stałych. Trzeba pamiętać o jego wyapalniu jazda poza miastem. Do jazdy po mieście nie polecam.
Wrażenia
2,0
Silnik
Dość ospały jedynie na 4 biegu jest lepiej. Spalanie powyżej danych fabrycznych.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Przypomina forda focusa
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobra
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla pasażerów mało miejsca
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa powyżej danych fabrycznych, ceny przeglądów powyżej 1000 zł, naprawy szok. Nowy filtr cząstek stałych 5000 zł.
2,0
Stosunek jakość/cena
Zbyt drogi lepiej kupić forda focusa.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 20000 wysiadł silniczek wentylacji. Błędy w oprogramowaniu nie można było otworzyć drzwi po stronie lewej a od strony prawej otwierały się bez problemu.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 40000km wysiadła stacyjka koszt ponad 4000 zł
Tryb awaryjny silinika i system antypoślizgowy wymaga serwisu przy 3000 obrotów 4 bieg. Usterka niezdiagnozowana. Zapychający się filtr cząsetek stayłych- objawy włączający się tryb awaryjny silinika.Nowy filtr cena 5000 zł. Turbosprężarka uszkodzona po 100 000km, nowa 4600 zł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 100KM 74kW
[l/100km]