Silnik
: Po mimo wieku i 360 000 daje sobie wyśmienicie rade, nie bierze oleju i mam nadzieję, że zostanie ze mną jeszcze chwile!
4,0
Całokształt
Puki co zostaję przy moim s 40 z nadzieją, że może być tylko lepiej. Przy ekonomicznej jeździe auto w sam raz na dojazd 30km dziennie do pracy. Pojemny bagażnik pomieści wszystko. W sam raz dla 3 osobowej rodzinki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ma moc choć przy maksymalnym obciążeniu można poczuć, że ma zadyszke. W trasie szczególnie na autostradzie odczuwalne przyspieszenie na 5 biegu z np. 100 km/h - 160. Frajda.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo toporna, zależy tez pewno jaki kto ma jej model. Po za tym idzie się przyzwyczaić. Trzeba na pewno o nią dbać.
4,0
Układ jezdny
Bardzo twardy, odczuwa się wszystkie dziury i nierówności po za tym wytrzymały. Przynajmniej w moim modelu.
Komfort
4,0
Widoczność
Przestronna przednia szyba doskonale widoczne burty samochodu w lusterkach. Trochę źle rozwiązana wysoko osadzona tylna szyba.
5,0
Ergonomia
Po 100 000 km nie ma się co dziwić plastiki trzaskaja ;).
Po za tym sympatyczna dla oka linia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie auto troche \"za\" ciasno w 3 na tylnych siedzeniach.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką masę samochodu w mieście da się zmieścić w 6l/100 przy spokojnej jeździe.
Z zadbanym modelem nie powinno być problemów!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się wpadki, ale trafiłem akurat na auto od \"pasjonata\" marki lubiącego zajeżdżać VOLVO i pomimo, że zapuścił S40-tkę odwdzięcza mi się ona jak na razie odpukać bardzo dobrze!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać brak!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]