Silnik pracuje równo cicho, ciężko uwierzyć że to diesel. Gaszenie auta odbywa się niemal nieodczuwalnie. Elastyczność silnika bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemu realizuje przełożenia. Nigdy nie usłyszałem rzadnego zgrzytu, czy też nie udało mi się nie trafić w bieg.
5,0
Układ jezdny
Autem jeździ się jak klasą premium.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność nienaganna. Parkowanie tyłem nie sprawia problemu. Duża tylnia szyba.
5,0
Ergonomia
Podłokietnik komputer sterowany z pokrętła, dostęp przyrządów wzorcowy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wymianie filtrów i nabiciu klimatyzacji wentylacja działa rewelacyjnie. Klimatronic momentalnie schładza pojazd.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam porównanie do Audi A4 B7 i muszę przyznać, że miejsca z tyłu jest znacznie więcej.
4,0
Wyciszenie
Tutaj również jest dobrze. Szumy pojawiają się dopiero przy ok 140km/h czyli lepiej niż w przeciętnych autach. Należy dbać jednad o połączenia gumowe i plastikowe gdyż lubią skrzypieć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie można się przyczepić, auto jest ciężkie więć nie ma sie o spodziewać 5l. Średnie spalanie w mieście 7l to dla mnie ocena 4+
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj ciężko zrozumieć dlaczego te auta chodzą w tak atrakcyjnych cenach. Napewno ciężko znaleść jakiekolwiek auto choć zbliżone jakościowo do Volvo w tej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic się nie zepsuło. Oczywiście drobiazgi się zdarzają, ale jak się dba i regularnie poprawia to jest ideał
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 Di 102KM 75kW
[l/100km]