Nie jest to V na miarę możliwości V z lat jego świetności w seriach 2xx, 7xx, 8xx i 9xx. Jest ładne ale mało w nim pozostało prawdziwego V. Taki sobie plastik ze znaczkiem V.
Wrażenia
4,0
Silnik
trzeba pilnować turbiny a konkretnie sprawdzać połączenie turbiny ze spręzarką.
4,0
Skrzynia biegów
M56 z mitsubischi jest dobra lecz po ok 100kkm zanika smarowanie na wałku głównym i są problemy z włączeniem wstecznego. Poza tym ok.
5,0
Układ jezdny
Jak na tę masę i gabaryty auta sprawia się znakomicie. nie jest super komfortowe ale przecież to auto o charakterystyce sportowej z lekka więc musi być twarde.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zbyt małomiejsca z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest to auto tanie w eksploatacji. Coś za coś. napewno nie nadaje się do startów w konkursie jazda na kropelce :)
5,0
Stosunek jakość/cena
duży prestiż za małe pieniądze.
Szpan na całego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalaja się obrysówki, żarówki podświetlenia tablicy i wyłączników.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wycieki oleju na simeringach półosi,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 165KM 121kW
[l/100km]