Puki co wsiadam i jade. Serwisuje w serwisie innym niz Volvo ale wiem ze sa dobrzy fachowcy, koledzy z lat mlodzienczych ktorzy nie szukaja jak na mnie zarobic i nie patrza co by tu zrobic abym ich czesciej odwiedzal, ok co 10 000 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
nie jest to 6 garow ale daje rady. lekko plywa na luzie ale to pewnie przez paliwo. moc przychodzi stopniowo, po 2,5 tys i po 4 tys praktycznie do 5,5 tys ciagnie jak wol. Nie mam z nim problemow.
4,0
Skrzynia biegów
nie jest perfekcyjna do na prawde sportowej jazdy, ale tez nie ma na co narzekac. Nie mam z nia problemow.
5,0
Układ jezdny
wiekszosc lukow potrafi zmiescic sie na jednym pasie przy 180 km/h. Bardzo mi sie podoba, daje bardzo duza pewnosc w czasie jazdy za co jest troche sztywne. To czy wylecisz z luku czy nie zalezy glownie od szerokosci opon czyli przyczepnosci. Zawieszenie pozwala na wiele. Nie mam z nim problemow.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tylu lekka lipa. boki i przod super.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko dziala jak powinno. Nie mam problemow.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem sredniego wzrostu jak wiekszosc z moich znajomych, takze kazdy sobie chwali.
5,0
Wyciszenie
Przy normalnej jezdzie jest cicho, a jak mu sie wstawi to go ciutke slychac, tak jak ma byc w autku o sportowych ambicjach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masz ochotke poszalec z predkosciami 180 - 240 (Niemcy), wtedy licz sie z kosztami ok 18 l na 100. Jednak gdy chcesz sobie pojezdzic spokojnie w Polsce w/g naszych przepisow to na trasie potrafi zejsc do 7,5/100, a w miescie ok 10 - 11/100.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam dokladnie co chcialem. Niepozorne autko, wiele osob chce sie scigac i sa niemile rozczarowani. Staram sie nie dac sprowokowac ale jesli juz komus sie uda przewaznie widzi tyl bez spoilera i alufelg.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero probolemow.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemow
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 T4 200KM 147kW
[l/100km]