Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S40 I

Bart, 14 lat temu
Silnik 1.8 16V 122KM 90kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo S40 I 1.8 16V 122KM 90kW 1999-2004 - Oceń swoje auto
2,77
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Odradzam każdemu zakup Volvo i nie dziwie sie,że Amerykanie to sprzedali Chinolom.Nie wiem o co cały szał z tą marką.Przez tą chorą propagandę i kreowanie auta na Bóg wie co,tylko wpakowalem się na minę.Nigdy więcej nie kupię Volvo,bo to przeciętny samochód,który w zasadzie nic szczególnego nie oferuje i jego trwałość i niezawodność rónież nie stoi na zbyt wysokim poziomie.Tymczasem ceny części i podejście pracowników volvo do tego auta jest takie,jakby to był jakiś limitowany cud techniki produkowany ręcznie w 50 egzemplarzach rocznie.Nie polecam!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
Auto przeciętne,które na siłe jest promowane na cud techniki i luksusu.Biorąc pod uwagę ceny części i napraw,oraz brak zamienników, i stawiając po przeciwnej stronie to co to auto oferuje (a oferuje w zasadzie nic szczegolnego),to calosc wypada mizernie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik trzeba wysoko kręcić.Zupełnie nie nadaje się ta jednostka do tego auta.Przejechane 200tyś i bierze litr oleju na 1000km (tysiąc),jesli by chcieć jeździć dynamicznie.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność kiepska.Malutka szybka z przodu.Bardzo kiepska widoczność.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problemy z klimatyzacją.Na początku przestała działać.Teraz się w ogóle nie wyłącza i trzeba wyjmować bezpiecznik żeby ją wyłączyć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli chodzi o przestrzeń,to autko całkiem dużę w środku.To chyba jego jedyny plus.
4,0
Wyciszenie
Tutaj też bez zastrzeżeń
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto z 99 roku i nie ma do niego prawie żadnych zamienników.Próćz części eksploatacyjnych jak amortyzatory,ogumienie,płyny,filtry,to nie ma do niego zupełnie nic.Żaden diagnosta nie ma sprzętu,żeby się pod to podpiąc.Wszystko trzeba załatwiać w ASO,których jest mało.Ceny w ASO są tak kosmiczne,że uszczelka,ktora wygląda jak gumka do wlosow,kosztuje 50zł.Każda wizyta w aso,wiąze się z pogorszeniem stanu zdrowia psychicznego,bo dziwne żeby było inaczej,jak człowiek płaci za śrubkę i kawalek blaszki 250zł,a nie kupisz jej nigdzie indziej,bo nie ma poprostu,choćbyś na głowie stanął.
2,0
Stosunek jakość/cena
Ceny części i napraw kosmiczne.Brak zamienników.Trwałość przeciętna.Stosunek jakośći do ceny wypada bardzo kiepsko
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jeżdżone niewiele.Roczne przebiegi ok 12 tyśkm.Jeśli chodzi o drobiazgi,to ciągle coś niedomaga.Są to pierdółki typu haczący wiatraczek od klimy,ale ASO ma takie ceny,ze chcąc to robić,to czlowiek wydaje fortunę.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki na szczęście nie zdarzają się tak często jak drobne,ale jak już się coś przydarzy,to trzeba jechać do ASO z walizką pieniędzy.Próżno szukać zamienników
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo S40 I 1.8 16V 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo S40 I