Jak na silnik od Renault i jeszcze w gazie rewelacjia bardzo mi sie podoba i bezproblemowy..!! bezawaryjnu ponad 40000 tyś km przejechane na GAZIE i zero awarii
4,0
Skrzynia biegów
w zwiazku z tym ze 1,6 silnik ma malo mocy i moment masakra trzeba wachlowac drązkem.. przy wyprzedzaniu najlepiej wrzucic 3 i cignac nawet do 6000obr/min, mam do pracy ponad 70km i i jak na moją jazde (malo oszczedna) i przeciaganie go na obrotach, rewelacjia, wybacza bledy i idzie wspania;e do przodu..!!
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód w gazie 1,6-105kM - wiadomo mocy mało i kiepski moment obrotowy przy 105 km/h - 3000 obr/min a przy 120km/h juz mamy ponad 3500obr/min co wiąze sie z bardzo duzym spalaniu trasa do 100km/h spalanie w granicy 11l gazu do 120 km/h 12-13 l/gazu ale co tam w ciagu roku zrobilem nim juz ponad 40000 km i oprocz oleju filtrów i obowiazkowej wymiany paska rozrządu napinacza na samym początku nic przy silniku nie roblem..
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wycieraczki na refrektorach, wykrecilem je i wstawilem dysze spryskujące poprostu rewelka..!!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie, i siadł mi tył.. wymienilem sprezyny , amorki najakies twardsze w tylnym zawieszeniu(wielowachacz) oraz koncówki drążków.. ale nie jest zle z robocizna zaplacilem 700 zl dlamnie jak darmo myslelem ze wyjdzie grubo ponad tysiac..hehe
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 105KM 77kW
[l/100km]