Auto ponadprzeciętne dla wymagającego użytkownika. Najbezpieczniejszy samochód świata w klasie PREMIUM. Dobre osiągi, pewność prowadzenia, komfort, marka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbobenzynka lubi wyższe obroty
4,0
Skrzynia biegów
Trochę wolna.
5,0
Układ jezdny
Trochę twardy, ale to przecież sportowe coupe. Przydałby się bardziej precyzyjny układ kierowniczy i lepsze hamulce. Duży promień skrętu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na te gabaryty wystarczająca.
5,0
Ergonomia
Świetne rozwiązania, dużo schowków centralnie zamykanych. Super design.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajne, szczególnie zimą ekspresowe rozmrażanie szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ponad normę w klasie PREMIUM (dot. przód).
5,0
Wyciszenie
Komfort, tylko szum opon
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bezawaryjny, praktycznie bezobsługowy.
Jak na 1800 kg zużycie w normie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wreszcie rozsądna polityka Volvo na rynku krajowym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wykończenie na najwyższym poziomie.
Rozgrzane hamulce radzą sobie średnio efektywnie przy prędkościach rzędu 200 km/h, być może powoduje to duża masa auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Odpukać...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 T5 230KM 169kW
[l/100km]