Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo C70 I Coupe

tomek, 13 lat temu
Silnik 2.0 20V Turbo 225KM 165kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo C70 I Coupe 2.0 20V Turbo 225KM 165kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
3,85
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Pięknie się \'zbiera\'
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : przy 100 tys km ciekł olej z pompy wspomagania
5,0
Całokształt
Mimo drobnych wad uwielbiam to auto :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Z pracy silnika jestem bardzo zadowolony. Jest to samochód z turbiną więc niestety jest też tzw. turbo dziura. Prawdziwe oblicze auta wychodzi po 4tys obr/min
5,0
Skrzynia biegów
Ciężko mi powiedziec jak się spisuje na dłuższą metę (mam auto dopiero kilka miesięcy). Jednak przy 100 tys km przebiegu chodzi idealnie, biegi zmieniają się płynnie i bezproblemowo. A z samej skrzyni nie widac żadnych wycieków
2,0
Układ jezdny
Tu już nie jest tak kolorowo. Przede wszystkim promień skrętu jest wprost żenujący. Do dziś widzę szydercze uśmieszki ludzi pod supermarketem gdzie małe rondo na parkingu musiałem pokonac z korektą. Sam nie mogłem w to uwierzyc, ale się stało. Poza tym przy maksymalnym skręcie słychac jakieś dziwne dźwięki (mechanik nic nie znalazł)
Komfort
3,0
Widoczność
Ciężko się do czegokolwiek przyczepic. Patrząc w lusterko wsteczne lub obracając się przez ramię widocznośc jest jak to w coupe, czyli ani zła ani dobra. Jedynie lusterka boczne mogłyby byc odrobine większe.
4,0
Ergonomia
To co bym zmienił to przełącznik funkcji komputera (zasięg km/spalanie/spalanie chwilowe itp). Wolałbym żeby był tak umiejscowiony abym nie musiał odrywac rąk od kierownicy. Poza tym ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Obcy jest mi problem parujących szyb w deszczową pogodę. Jeśli chodzi o ogrzewanie to moje Volvo grzeje się jak szczerbaty na suchary. W mrozy dochodzące -15 stopni w aucie przyjemnie robi się po przejechaniu 2-3 km.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako osoba mająca 190 cm wzrostu nie mam żadnych problemów, jest regulacja kierownicy, miejsca na nogi też jest wystarczająco. Pasażerowie nie narzekali.
3,0
Wyciszenie
Mimo że, auto krótko jeździ po naszych dziurawych drogach to plastiki lubią piszczec. Jest to szczególnie irytujące w zimę kiedy wszystko jest sztywne i twarde.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalania nie mierzę, komputer pokazuje w granicach 12 l/100km (jeżdżę głównie w cyklu mieszanym)Jednak takim urządzeniom nie można do końca ufac. W Peugeocie Boxer, którym jeżdżę komputer spalanie zaniża o 2 l/100km. Volvo pali tyle ile musi, jak ktoś chce aby auto było ekonomiczne to niech szuka czegoś innego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na zachodzie te auta są znacznie droższe niż w Polsce i nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Żeby kupic dobry egzemplarz w PL trzeba się trochę naszukac, a żeby kupic dobry egzemplarz zagranicą trzeba odpowiednio zapłacic. Mimo wszystko warto bo C70 jest zawsze bogato wyposażone i tańsze od niemieckich i japońskich aut tej klasy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótko mam to auto żeby się wypowiadac.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krótko mam to auto żeby się wypowiadac.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V Turbo 225KM 165kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo C70 I Coupe