Silnik
: naprawdę aż się chce przyspieszać aby słyszeć warkot silnika
4,0
Całokształt
To dobre auto, ale dla kogoś kto nawija dużo kilometrów, może się okazać drogi w utrzymaniu
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto ma bardzo dobre osiągi, w skali do 5 daję 6 punktów za dźzięk silnika, to chyba jedyny tak pięknie brzmiący diesel.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, krótkie przełożenia i pełna precyzja
4,0
Układ jezdny
Moje c30 jeździ na kołach 18\" a więc dobre trzymanie w zakrętach, choć auto jest raczej komfortowo zestrojone.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu dobrze do tyłu super dobrze ze względu na nisko poprowadzoną szybę
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze choć w porównaniu do aut grupy VW , klima trochę wariuje na początku zanim schłodzi wieje jak szalona
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto typowo dla 2 osób, chociaż jak już się uda wejść do tylu to tam również jest miejsce. Ja mam 186cm i dla mnie jest wystarczająco miejsca
5,0
Wyciszenie
Volvo jest super wyciszone
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście wypije nawet 9 litrów, choć bez wariacji 8 wystarczy, na trasie może spalić 6,7 litra, ja głównie podróżowałem 140-150 km/h i wychodziło 7,3 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość : te części które pochodzą z Volvo mają dobrą jakość, natomiast to co pozostało w tym aucie po fordzie focus ma taką jakość jak to ford..
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w przednim zawieszeniu jak zaczęło coś stukać to musiałem sporo elementów wymienić zanim znalazłem winnego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety w moim aucie padł komputer silnika, jednak jestem 2gim właścicielem więc nie wiem czy to wina auta czy może miało coś \"dłubane \" w komputerze. Przy 115000 padła przepustnica. Największa wada to ceny serwisu, trzeba naprawiać w nieautoryzowanych, ceny części wyższe od innych aut.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 180KM 132kW
[l/100km]