Całokształt idealny jak na swój segment.
Moja żona zakochała się dzięki temu modelowi w marce volvo po tym jak jeździła wcześniej, skodą i fordem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przejechał prawie 300 000 bez remontów i awarii w trasie, dynamika wystarczająca do jazdy mieszanej i po mieście. Super ekonomia a nie pseudooszczędnie silniki 1,4 które palą tyle samo a są wolniejsze, głośniejsze i mało trwałe
4,0
Skrzynia biegów
Jej wadą jest brak 6 biegu, powyżej 100 silnik robi się głosny
5,0
Układ jezdny
Gokart, fajnie prowadzi się przy dynamicznej jeździe i w złych warunkach systemy wpływające na bezpieczeństwo rewelacyjnie stabilizują auto, pomagając wyprowadzić samochód w kryzysowej sytuacji...
5,0
Karoseria
Ocynkowane jedynie Lexus może się jeszcze tym pochwalić.
Lakier dobrej jakości
Po Fordzie Focusie gnijącym z każdej strony miła odmiana.
Komfort
4,0
Widoczność
Grube słupki nieco ograniczają widoczność
5,0
Ergonomia
Typowa dla Volvo prosto i praktycznie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy 240 000 zepsuły się klapki sterowania wentylacją. poza tym bez uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bdb
tył gorzej
4,0
Wyciszenie
brak 5 biegu nieco pogarsza sytuacje w trasie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie znam lepszego auta do miasta
5,0
Stosunek jakość/cena
ideał
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 145KM 107kW
[l/100km]