rewelacja- komfort wspanialy awaryjnosc znikoma( w moim przypadku zerowa) naprawde polecam ostatnie prawdziwe volvo, te nowe spod znaku forda to juz nie to. poprzednio zrobilem 740-tka kombi 320 tys km bez zadnej powaznej awarii(poza elektryka i drobiazgami w rodzju otwierania szyb)
Wrażenia
5,0
Silnik
zero problemów(doslownie ZERO)
5,0
Skrzynia biegów
jak wyzej
5,0
Układ jezdny
po 205 tys mam wymienione tylko laczniki stabilizatorow, zadnych luzow w ukladzie kierowniczym, jak mialem peugeota to po 100 tys byl w gorszym stanie. No i ta skretnosc!! Promien zawracania mniejszy niz w wielu autach klasy compact
Komfort
5,0
Widoczność
Duze szyby widocznosc do tylu perfekcyjna (mam kombi) .Jak w akwarium
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jak na tej klasy samochod mogloby byc ciut lepiej ( lekki szum powietrza powyzej 150 kmh)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa (gaz) 13-17 miasto, 8-11 trasa, no ale pojemnosc robi swoje. Co do cen napraw (jakich napraw?) to jezeli znajdzie sie sensownego mechanika (nie ASO) to koszt taki sam jak w przypadku duzo bardziej popularnych i powszechnie spotykanych aut
5,0
Stosunek jakość/cena
Uzywane egzemplarze sporo kosztuja ale jezeli trafimy na dobry i zadbany egzemplarz (nie wypicowany przez handlarza) to pojezdzimy dluzej niz niejednym nowym samochodem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne klopoty np. klamki drzwi, oswietlenie wewnatrz do usuniecia we wlasnym zakresie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero usterek(oczywiscie trzeba pamietac ze po ok. 250-300tys trzeba wymienic nivomaty-koszt 3-4 tys, co 120 tys rozrzad, a ewentualne zuzycie kola dwumasowego to niebotyczne pieniadze, ale to nie usterki tylko zuzycie materialu)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 24V 170KM 125kW
[l/100km]