Zawieszenie
: po za tymi tulejami które są częściami eksplatacyjnymi temu autu nie dorównuje większość nowych aut oczywiście nie w tej klasie. Promień skrętu rewelacja!
5,0
Całokształt
polecam kazdemu kto ceni sobie bezpieczeństwo, komfort itd. Znawcy tematu wiedzą o czym mówię.
Wrażenia
5,0
Silnik
najlepsze auto na długie trasy
5,0
Skrzynia biegów
zwłaszcza ta 5 tka w guziku
5,0
Układ jezdny
przyklejony!
Komfort
5,0
Widoczność
chociaż wcześniej miałem 740tke miała minimalnie lepszą widocznośc w tylnej szybie
5,0
Ergonomia
klasyka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje jak piec, w lato jak w każdym aucie bez klimy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
najlepiej przetestować z dziewczyną w lesie:-)
4,0
Wyciszenie
na zewnatrz słychać go z daleka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy tej masie i silniku 2.4 nie ma co narzekać w cyklu mieszanym potrafił łyknąć tylko 7.5 litra
5,0
Stosunek jakość/cena
przestronne pudło do jazdy a nie do remontowania
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobiłem nim dopiero 25tyś km nie robiłem nic po za olejami i filtrami. Wcześniejsza 740 z tym samym silnikiem zrobiła u mnie 200 tyś. w zawieszeniu długo nie wytrzymywały tuleje metalowo-gumowe na drążku stabilizatora, jednak to bardzo tania i łatwa do wymiany część.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 122KM 90kW
[l/100km]