Silnik VW - przy odpowiedniej eksploatacji nie do zdarcia!
4,0
Skrzynia biegów
U mnie cieżko wchodzą biegi jeden i dwa ale przy takim przebiegu i tak jest super
4,0
Układ jezdny
Jak dla mnie odrobine za twarde zawieszenie ale prowadzi sie pewnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Po prostu akwarium.
5,0
Ergonomia
Prosta, skandynawska stylistyka, wszystko na swoim miejscu, świetnie podświetlone. Ogólnie bez fajerwerków ale bardzo praktycznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po kilku minutach pracu juz pieknie grzeje. Wentylacja...w najwiekszy upał wystarcza dmuchawa na 1 biegu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To auto oferuje przestrzeń mniej wiecej jak M3:) Nie znajdziecie lepszego, bezpieczniejszego wiekszego za tak śmieszne pieniądze.
5,0
Wyciszenie
Silnik zewnętrznie dosć głośny w środku przy rozsądnych predkościach tylko leciutkie buczenie i szum od nadkoli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2 tonowe auto super!! Przy roządnej jeździe silnik odwdzięcza sie bardzo niskim zużyciem paliwa. Trzeba pamietać, że to 2,4 lita i dwie tony!
5,0
Stosunek jakość/cena
Śmieszne pieniądze za wspaniałe, bezpieczne, reprezentacyjne, klasyczne auto którym bedą jeździc jeszcze nasi potomkowie:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Volvo sie nie psuje, Volvo sie tylko zużywa. I to mniej wiecej 5 razy wolniej niż pozostałe auta:) Jedyne co robie to kwestie eksploatacyjne i pare drobiazgów "odziedziczonych" po poprzednim właśnicielu. Wysokie ceny częsci to mit!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Patrz poprzednia pozycja. Te silniki kulają bez problemu do 600tys km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 122KM 90kW
[l/100km]