Większe od passata i nie koroduje. Nie starczyło pieniążków na porządne A6 a Volvo było do wzięcia za parę groszy i nie żałuję. Poprzedni właściciel sprzedał tak tanio bo się wkurzał,że nie pali na mrozie ale który diesel pali? Zmieniłem świece ustawiłem pompę wymieniłem wtryski i auto nawet nie puszcza dymka. Jedynie trzeba pamiętać ,żeby przy mrozie nie kręcić bez plaka.Każdy musi się nauczyć na własnych błędach. A odpalanie na plaka to jest po prostu baja każdy dizel pali na dotyk bez ryzyka spalenia rozrusznika. Poza tym fura jest ok jak już pisałem tańsza niż A6 z podobnego rocznika a technika VW więc przepali każdą berbeluchę. Polecam chcociaż audi w tedeiku toto nie jest
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik sprawdzony VW dla znawcy. Jak dbasz tak masz. Grunt to ogarnąć pompę i wtryski , sprawne świece a w zimie nie chechłać bez plaka i będzie chodził jak złoto. Przepali każdą śmierdziuchę a nie jak nowe TDI ,że musi być specjalna ropa
3,0
Skrzynia biegów
Gorzej jak w audi ale auto tańsze
4,0
Układ jezdny
Normalnie jeździ
Komfort
4,0
Widoczność
Duże wygodne jak audi
5,0
Ergonomia
Bdb
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
W audi jest ciszej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7/11 litrów zależy jak się ciśnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niską cenę kawał fury
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 122KM 90kW
[l/100km]