Na codzień jeżdżę 850 ale mam też subaru legacy 94 i muszę poiedzieć, że vovo w kwestii elestyczności silnika zostaje daleko z tyłu za subaru. Turbina jest tradycyjna - gazowa, włącza się przy 1800obr/sek - zanim to zrobi można znieść jajo, chcąc szybko ruszyć trzeba go wcześniej podpompować gazem. Silnik przeszedł 270tyś i jest zupełnie sprawny!!!!
4,0
Skrzynia biegów
Jest bardzo precyzyjna choć może ciut za głęboka - trzeba się przyzwyczaić jak się jej nie zna można wrzucić bieg w taki sposób, że ze zgrzytem wyskoczy. Wsteczny czasem się zacina i potrzebuje męskiej ręki by go wrzucić, poza tym super!!!
4,0
Układ jezdny
Jednak to się czuje, że prowadzi się karawan, mimo nowego zawieszenia trzeba się strzec na zakrętach przy większych prędkościach (może to subaru tak mnie rozpieściło). Wachacze wysiadają, hamulce mogłyby być lepsze, ten samochód jest za ciężki na takie tarcze!
Komfort
5,0
Widoczność
Parkowanie w mieście mimo tych 4,7m jest bajecznie proste - tylna szyba - rewelacja!
4,0
Ergonomia
Od dawna nie jestem w stanie się połapać w trybach klimatronika, pomysł z windą siedzenia jest według mnie słaby - by móc się podnieść trzeba wykonać tyle ruchów, że ma się wrażenie, że fotel zaraz wypadnie z mocować. Poza tym super!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety zimą samochód bardzo wolno się nagrzewa - dramat! Latem klimatronik działą bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnóstwo miejsca
3,0
Wyciszenie
ja co prawda mam silnik zczipowany więc może nie powinienem się wpowiadać ale w środku jest dość głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lista drobnych usterek:
silniczki od wysokości reflektorów
silniczki od wycieraczek reflektorów
zapięcia pasów bezpieczeństwa
klakson
centralny zamek
wysuwanie popielniczki
pękł jeden z zaczepów od pokrywy silnika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprężarka
sąda lambda
wachacze
maglownica
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]