Niestety trzeba dbać. Byle mechanika nie dopuszczać do samochodu. Straciłem przez takich pare tysięcy. To musi byc znawca i fan Volvo. U autoryzowanych mozna kupic jedynie płyn do chłodnic. Reszta za droga.
Wrażenia
5,0
Silnik
znakomicie. Niepoytrzebnie zdjęto głowicę. Ale zobaczyłem, że mimo 280 tys km jest w b.dobrym stanie. Żadnych nagarów, uszkodzeń.
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny - czasami sie zacina. Żałuję, że nie mam automatu
5,0
Układ jezdny
Choc wspomaganie trochę za lekkie. Szczególnie przy wiekszych predkosciach
Komfort
4,0
Widoczność
Oj przydałyby sie czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Troche za słabo podświetlone radio, trzeba poomacku zmieniać programy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chyba jeszcze nie opanowałem techniki uzycia klimy. Do czego służy mixer powietrza????
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężka jazda po mieście w korkach - 7,5 litra - bez klimy
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niektóre części piekelnie drogie. Czasami trudno dostać
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]