Nadal twierdzę, że bardzo dobry, choć właśnie dzisiaj odebrałem go z warsztatu, stracił moc. W serwisie chcieli wymieniać mi sprężarke ale całe szczęście są ludzie którzy się na tym znają i wystarczyło coś przeczyścić i odzyskał swoją moc.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny nadal oporny.
4,0
Układ jezdny
Na prostej super, gdy trzeba skręcać już nie dokońca super.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać
5,0
Ergonomia
Jak w salonie na kanapie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chociaż w zimie klimatronik wariuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód im się udał, ale autoryzowany serwis nie do przyjęcia. W Rzeszowie tylko by wymieniali wszystko na nowe. Turbo nie pompowało co i sam stwierdziłem. Pan w serwisie stwierdził, że moje jest padnięte i chciał zakładać nowe. Jego cena mało mnie nie powaliła. Wystarczyła wizyta u człowieka, który ma pojęcie, 300zł i samochód jeździ jak nowy. Była to jak stwierdził moja wina ponieważ przy 200 000 km silnik zalałem półsyntetycznym ELF-em i to zepsuło sprawę. Olej gdy się zmieszał z sadzą coś pozatykał. Silnik ponownie zalałem MOBILEM 5W50 i ma być dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz sprężarki nic się nie zepsuło, wymieniałem jedynie części eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]