Grunt to trafić na zadbane auto, tzn. nie bite, nie łatane, nie po generalnym remoncie silnika. Samochód za cene ok. 10 tys. złotych a komfort jak w aucie znacznie droższym. Co ważne, samochód bezawaryjny, bezpieczny, ekonomiczny i szybki!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic złego nie na tą jednostkę napędową nie można powiedzieć. Wszystko ok, a do tego jeszcze bardzo ekonomicznie.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok, choć w automacie da się odczuć brak jeszcze jednego biegu, szczególnie przy prędkościach pow. 120 km/h.
5,0
Układ jezdny
Jeździ jak przyklejony do drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód genialnie, tył w przypadku sedana... no cóż, trochę umyka przed okiem.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nie trzeba niczego szukać. Jedynym mankamentem jest otwieranie elektryczne szyb - przyciski mogłyby być na drzwiach, ale to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy 2,5 TDI w środku cicho. Czasem tylko daje się słyszeć podmuch wiatru - przy dużych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba nie może być lepiej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie popsuło, choć wiele razy na desce rozdzielczej migały różne lampki - szczególnie LAMBDA i ABS - po podłączeniu do komputera w serwisie okazywało się, że komputer sygnalizował błędy, a więc... z drobiazgów wszystko ok, choć te lampki bywały irytujące...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
358 tys. km przebiegu i śmiga jak pszczółka!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]