Bardzo polecam. Ciężki model do dostania ale jeżeli trafi się nie zajeżdżone w miare eksploatowane to nawe 250 tys na ten samochód to nie dużo. ale polecam najpierw test z komputerem volvo o jest wielu naciągaczy na ten model.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik cyka jak zegarek. Spokojny ale kiedy naprawde doda się gazu rwie się ostro do przodu.
5,0
Skrzynia biegów
ok trzeba się troszke przyzwyczaić
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze się prowadzi siedzi ciasno w zakrętach nie miałem żadnych problemów nawet w ekstremalnych sytuacjach
Komfort
4,0
Widoczność
wszystko ok
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
do momentu kiedy wskazówka temeratury nie drgnie tak sobie natomiast kiedy delikatnie skoczy automat momentalnie nagrzeje auto lub schłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Podczas podruży w pięciu chłopa do torunia z warszawy nikt nie nażekał na brak miejsca wręcz preciwnie ażdy zachwalał zże każdy ma wystarczojąco miejsca bez ścisku
5,0
Wyciszenie
napoczątku silnik klekoce że go śłychać po nagrzaniu cichnie i słychać tylko pomruk turbiny lub kiedy silnik wejdzie na wyższe obroty, natomiast w trasir słychać tylko pęd powietrza a silnika jakby nie było
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Osobiście to jestem bardzo zaskoczony zużyciem paliwa tego auta. motor 2,5 a tu w cyklu miejscki w lato z klimą przy normalnej jeżdzie 7,2 L najmniejsze spalanie to 5,5 l na trasie do łodzi ale praktycznie ciągle 100 km/h nie schodziło z licznika więc mozna osiągnąć tą granice
5,0
Stosunek jakość/cena
przyznam że porównując inne samochody za tą cenę to nie ma auta o takim komfrcie i dużego samochodu z takim wyposażeniem za taką cene w momecię jego kupowania taka sama cena GOLF III 1,9 TDI to nie zamieniłbym się.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
było ich troche ale to bardziej niechlujstwo poprzedniego właściciela niż wady auta bo od kiedy je mam nic z drobiazgów się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
powiem szczerze że jedyny problem jaki miałem to wymiana wężyków od naczynia wyrównawczego układu chłodzącego tak to wachacz i simerbloki to wszystko. jedynie poza tym co robie to wlewam paliwo płyn do spryskiwaczy i jeżdże na myjnie. I tak od przeglądu do przeglądu nic poza tym. wszystko jest wymienine na przeglądych po za tym żadnych dodatkowych wizyt w warsztacie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]